رنگ دکوراتیو پارسه - رنگ مولتی کالر
رنگ دکوراتیو - رنگ دکوراتیو راتا
رنگ ساختمان - رنگ ساختمانی

رنگ مولتی کالر پارسه رنگ دکوراتیو پارسه و رنگ ساختمانیو نقاشی ساختمان از صنایع رنگ و رزین پارسه بخواهید

رنگ مولتی کالر پارسه رنگ دکوراتیو و بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان و رنگ جدید ساختمان رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک رنگی است دکوراتیو که تعداد زیادی از فلک ها و پرک ها با رنگ های گوناگون(مثلا فلک طلایی،نقره ای و...) در کنار هم در بستری از رنگ شناور هستند و با هم مخلوط نمیشوند. رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک ، رنگ مولتی کالر، رنگ دکوراتیو پارسه و رنگ دکوراتیو می پردازد. در پایین برخی از خدمات صنایع رنگ و رزین پارسه پرداخته شده است.

رنگ مولتی کالر پارسه

رنگ مولت کالر پارسه رنگ ساختمانی مولتی کالر رنگی است دکوراتیو که تعداد زیادی از فلک ها با رنگ های گوناگون(مثلا فلک آبی،سبز،صورتی و...) در کنار هم در بستری از رنگ شناور هستند و با هم مخلوط نمیشوند.که در یک بار اجرا ، جلوه هایی بی نظیر از یک ایده را شبیه سازی میکند. رنگ مولت کالر پارسه رنگ ساختمانی مولتی کالر رنگی است یک مرحله ای که فقط با پیستوله اجرا می شود و نیاز به تکرار چند لایه رنگ ندارد. (one coat)

رنگ دکوراتیو

رنگ دکوراتیو پارسه پدیده ای جدید در عرصه رنگ های دکوراتیو ساختمانی است. رنگ دکوراتیو ساختمان رنگ دکوراتیو راتا بوسیله خمیر رنگ آب پایه پارسه به فام های گوناگون تبدیل میشود. مواد ویژه ای در رنگ راتا استفاده شده است که، توانایی اجرای آنرا در ضخامت های زیاد امکانپذیر کرده بدون اینکه پوسته گشته و ترک خوردگی داشته باشد و در عین حال نور را هم از خود عبور میدهد.

رنگ ساختمان

رنگ ساختمانی جدید رنگ ساختمانی مولتی کالر متالیک نقاشی ساختمان رنگ نیمه مات آپادانا محصولی از صنایع رنگ و رزین پارسه است و در سطوح داخلی ساختمان مصرف می شود و بر پایه رزین های آکریلیک استایرن می باشند. جهت آماده سازی سطوح، برای اجرای لایه های بعدی مانند رنگ های مولتی کالر، رنگ های روغنی، رنگ های آکریلیکی براق، نیمه براق، مات و... استفاده می شود. رنگ ساختمان جدید سایه روشن ، رنگی است غلیظ و آب پایه ، آماده مصرف که پس از اجرا جلوه های جذاب و بافت دار سایه روشن صدفی را خلق میکند.و برای سطوح داخلی ساختمان ها کاربرد دارد.

رنگ بنفش؛ رنگ ارغوانی رنگ یاسی

رنگ بنفش یکی از سه رنگ ثانویه ای است که از ترکیب دو رنگ اصلی قرمز و آبی به دست می آید و در واقع نه رنگ گرم است و نه سرد. رنگ بنفش اولین رنگ ثانویه ای است که توسط انسان ساخته شده است و رنگ زرد به عنوان مکمل رنگ بنفش شناخته می شود.

انواع طیف های رنگ بنفش

یاسی، ویولت یا بنفش آبی، ارغوانی و بنفش قرمز طیف های مختلف زنگ بنفش محسوب می شوندرنگ یاسی، بنفش آبی یا ویولت بسیار روشن است که رنگ آن برگرفته از نام گل ماگنولیا و گل یاس بنفش می باشد.

رنگ بنفش و ارغوانی نماد چیست؟

همانطور که می دانید بنفش یک رنگ زنانه است و در میان خانم های جوان محبوب تر می باشد. بنفش به عنوان یک رنگ قدرتمند سلطنتی شناخته می شود و اغلب به عنوان نماد راز و رمز، سحر و جادو، اصالت و ثروت در نظر گرفته می شود.

رنگ بنفش روشن نماد فردیت و تخیل است.

رنگ بنفش تیره نماد غم و اندوه و بی اعتنایی است.

رنگ یاسی نماد عشق و آرامش است.

شخصیت شناسی رنگ بنفش

افرادی که از رنگ بنفش یا رنگ ارغوانی استفاده می کنند افرادی خودخواه با تفکرات درونی هستند

آن ها به چیزهایی که دیگران فکر می کنند اهمیت نمی دهند

این افراد ایده ها یا باورهایی را که با نظر آن ها متفاوت است به سختی قبول می کنند

افرادی که رنگ بنفش را دوست دارند از اقلام لوکس استفاده می کنند و می خواهند که همیشه بهترین باشند.آن ها کاریزماتیک و جذاب هستند، دوست دارند مستقل باشند و افراد مغروری هستند که از کسی کمک نمی گیرند

خواص و خصوصیات و تاثیر رنگ بنفش بر بدن

متاسفانه تحقیقات نشان می دهد که رنگ بنفش می تواند باعث فشار های عصبی و افسردگی و تشدید علائم آن در برخی افراد شود.

رنگ بنفش به ویژه سایه های روشن تر آن، باعث آرامش روحی و روانی افراد شده و اعتماد به نفس و عزت نفس را در آن ها افزایش می دهد.

گل های بنفش رنگ

گل اسطوخودوس، شاه پسند، کلماتیس، گل زنبق، پلاتیکدن گراندیفلوروس، گل پونه سا، ارکیده، یاس، زعفران، بنفشه، گل سنبل، گل مینای چینی، گل پیچک، گل شیپوری، گل یاس خوشه ای، اطلسی و طوسک یا گل کبوتر از گل های بنفش رنگ در طبیعت هستند.